dijous, 3 d’octubre del 2013

Conferència dimecres 2 d'octubre: Les campanyes integrades de màrqueting en la promoció del cinema



Ahir, dimecres 2 d’octubre, es va dur a terme la xerrada sobre “Les campanyes integrades de  màrqueting en la promoció del cinema” a càrrec de Nuria Costa al Museu del Cinema, concretament a la Sala de Projeccions

Nuria Costa durant la presentació. Cap de premsa i sòcia fundadora de Working at weekends llicenciada en periodista per la UAB i amb un postgrau en màrqueting i comunicació política a la UAB.

La Nuria Costa ens ha transportat dins el món del cinema, però no artísticament, sinó que ens ha donat una visió real de l’entramat publicitari de les produccions cinematogràfiques.  Ha donat la seva visió sobre les eines necessàries per a cobrir la publicitat d’una pel·lícula, que van des de la publicitat pagada fins a les xarxes socials.

“Les pel·lícules
s’ho juguen tot el
primer cap de setmana”

Costa, per mitjà d’estadístiques dels últims anys, ens ha mostrat l’estat actual del cinema, i tanmateix el sobreesforç que tenen les agències per posicionar pel·lícules a causa de la fragmentació de les audiències. A més a més les circumstàncies de la població també en són un problema, aquesta no va al cinema a causa del seu preu elevat i quan hi va, no es gasta els diners per una pel·lícula que no coneix.  La cap de premsa ha recalcat molt la importància de publicitar una pel·lícula dins el seu target concret i en el seu entorn.

 “L’error constant
es que no es busca
el públic en els diferents
canals concrets”

Finalment ha presentat un cas pràctic en el qual ella havia treballat, el film Lo impossible. Amb aquest cas hem comprés la importància de publicitar, però també de la publicity o propaganda.

“Al país les històries
 reals connecten.”



1 comentari:

  1. Sembla molt interessant! m'hauria agradat anar. Molt bona idea aquest blog. Endavant i sort!

    ResponElimina